Wednesday, May 4, 2011

tak salah kan nak kongsi?

Hello peeps. Okay now I am home, having my semester break. Home alone because all my siblings are still studying. Kakak kat indonesia, bulan enam baru balik. Bangah kat kl, practical kat sana and my two younger sisters wardah and aisyah ada kat hostel. Kalau diorang ada, boleh bahagi tugas buat keja rumah. Ini aku yang kena buat semua but its okay, I satisfied with my own job! Emak ayah keja. Masa banyak dihabiskan dengan membuat keja rumah sambil facebooking. Drama drama enak di television sudah cukup menemani hari-hariku. Opss cukup, bukan nak cerita pasal ni. Actually nak cerita kisah sedih hari ini.

Tadi kannn saya kann kena kann marah kann dengan kann ayah kann. Emak punnnn sebab bil telephone saya melambung. Sedihnyaaa :( Buah hati pulak buat perangai mengungkit itu ini. Hmmmm but I don't mind. Ayah marah la dilah, I deserved it. Memang patut kena marah punnn. This is my mistake. Bukan sekali aku buat, dah banyak kali. Kenapa aku tak serik lagi erk? I am twenty years old now but I am still thinking like kids. Saya kuciwa dengan diri saya sendiri.

Untuk emak dan ayah, dilah minta maaf. I am sorry, I can't think wisely. Semuaaa ikut nafsu. I know I am wrong but dilah promise, not to repeat all these stupid things again. Sorry emak ayah. I know its hard for me to get back your trust. I am sorry :(

No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.