Monday, May 24, 2010

peliknya lelaki berbicara soal cinta


Lelaki berbicara soal cinta? Aku bingung. Mungkin bagi orang lain ianya perkara biasa. Geli geleman aku.

Aku pernah terbaca satu blog tentang cinta. Tulisannya menarik sekali. Pada mulanya aku sangkakan penulis itu seorang wanita. Mungkin kerana nama blognya.

Ketika tulisan berbunga, dia sering berbicara soal hati. Mulalah aku pelik, kenapa kau berbicara soal hati? Homoseks kah dia? Gay? Atau lelaki lembut?

Tapi aku ada jawapan yang lebih tepat untuk persoalan ini. Sesekali berpuitis gaya sendiri, mungkin puas baginya. Setiap orang mempunyai jiwa puitis tersendiri kan?

At A Touch Of Love Everyone Becomes A Poet. Kan kan?

No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.