Monday, April 18, 2011

Entah

Sorrrry eh b. I kutuk2 you pulak entry before ni. Heh, siapa suruh u main2 dengan I. Datang jugak you! Finally dapat bertemu setelah lama tak bertemu. Lama ke?
Thanks for the pizza and the most important, thanks sebab sebab spent time dengan I tadi. Eventhought I asyik kena marah2, sob2. Tak tawu lah angin si dia tak stabil sekarang. Aku asyek kena marah je. -.-
Okay, aku bukan nak buat jiwang cerita pasal boipren kat sini. Memang la aku sorang je ada boipren *mata ke atas, tangan di dada. Haaa, kan dah terikut-ikut. Okay, dah boleh stop merepek. Tiba-tiba sekarang rasa teringin nak belajar masak. Kenapa? Mesti sebab gatal nak kawen kan? Plus aku buat muffin tu mendapat pujian dari boipren (boipren lagi) Okay enough. Boy I think about it night and day, Im addicted wanna jump inside your love. I wouldn't wanna have it any oher way. Im addicted and Im just cant get enough bla bla bla. Stop. Nyanyi lagu Black Eye Peas pulak kann. Nak share sikittt cerita. Tadi aku telah berjaya membuat sambal tumis telur *clapping. Padahal benda mudah, kecoh je lebih ha ha. Lepas ni, aku nak belajar masak. Cuti sem nak belajar buat cupcakes then kalau sempat nak belajar menjahit. InshaAllah, doakan aku kawan-kawan. Dah taknak merepek panjang. Good night!

No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.