Sunday, April 17, 2011

Saya harap awak faham

At this moment I feel so depressed. Bil yang melambung2, mana janji awak? Cakap nak tolong. Awak jugak yang suruh saya call. Kalau saya tak call, memuncak2 marah awak. Saya taknak fully dari awak, tapi at least tolong kurangkan depressed saya. Advice or maybe a few of nice words.

Hari ni, awak janji nak datang. Saya takde la menaruh harapan sgt semalam sebab saya tahu awak macam mana. Sama ja dengan before ni. Tapi awak beria-ria buat saya tertaruh harapan. Hmm, saya dah tanya emak. Malu saya kat emak. Tiap2 kali nak jumpa mesti jadi camni. Awak cakap jangan bagitawu lagi but I have to. Emak saya bukan macam emak orang lain. Senang2 nak kasi anak dia keluar. Saya malu, tersangat malu. Saya taknak jumpa awak. I won't believe in every single word. Jangan janji kalau tak boleh buat. Jangan cakap kalau tak yakin. Saya tak marah tapi mungkin sedikit terkilan. Saya buat muffin semalam nak bagi awak rasa. Lewat saya tido, happy saya bile muffin tu jadi even hodoh sikiiit. Kalau la awak tahu betapa gembiranya saya semalam.

Saya terkilan, saya harap awak faham.

No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.