Sunday, November 28, 2010

ada jugak mulut nak kena cili ni.

Haa mai cek mai. Dok buat mulut manis kan? Mai nak kasi pedas sikit. Letak cili banyak-banyak. Baru selera sikit nak makan. Okay, aku memang tengah bengang. Mulut bukan main manis. Tu la orang cakap kan, jangan percaya orang hundred percent. Kena batang hidung sendiri. Padan muka kau dilah.
Nak cerita pasal sorang perempuan ni. Tak tahu kenapa dengan dia. I trust her and berharap dia tak cerita kat cupido aku. Tapi YES, dia cerita. Memang panas. Aku ada my own reason kenapa aku tak mengaku. Bukan niat aku nak menipu. Please la, jangan nak pandai-pandai masuk campur. Kan dah bertambah sorang yang aku benci. Cakap bukan main, gelak tawa nampak macam baik. Padahal mulut macam durjana. Kalau tak tahu kenapa aku buat macam tu, jangan lah pandai-pandai. Kononnya nak jadi heroin la? Bagi nampak hebat lah? Come on, sikit pun aku tak kisah. Tapi jangan nak janji segala bagai. Mesti dah rasa hebat kan? Gila Kajol laaa! Syabas!

No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.