Wednesday, November 3, 2010

cuk cak!

Boleh tahan berhabuk blog aku. Syiannnnye baby, dah berapa bulan mumy tak kisah kat baby. Ahh, tak kisah tu semua. Kan dah comel ni. Gebu, letak blusher sikit. Pink gitu.
Macam banyak saja benda aku nak cerita. Tapi bila dah ada depan laptop ni, otak mula lah jammed. Apa nak cakap tadi?
Pernah dengar tak orang cakap pasal biskut. Kejap ada kejap tak ada. Kali ni aku nak bercakap pasal pepatah ni. Dulu naik menyampah aku dengar, kejap ada kejap tak ada. Tolong la tukar benda yang lebih menarik sikit. Kejap ada kejap tak ada ni la yang paling menyakitkan hati. Macam nak cakap, 'come on, selalu lah ada!' Main cuk cak memang la best tapi itu permainan budak-budak saja. Kecik-kecik dulu penat dah mak main dengan aku macam itu. Sampai dah jadi permainan turun temurun bila aku main benda yang sama dengan baby yang aku jumpa. Dulu boleh la gelak-gelak bila orang main cuk cak. Sekarang dah macam nak bagi penyepak orang yang main cuk cak ni. Memang la aku comel macam baby kan, nak main cuk cak dengan aku tapi aku bukan baby. Hello, please la jangan main cuk cak dengan I. I nak u selalu ada!

No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.