Saturday, January 29, 2011

kurus dan berjerawat


salam,
tiba-tiba nak timbang berat. okay turun lagi! agak-agak lepas ni kalau ada angin, aku melayang tak? haha :D
tolong bagi sedikit tips untuk menaikkan berat badan dengan mudah atau ada orang nak derma lemak? saya rasa saya tahu siapa yang layak untuk memberi saya isi atau lemak. HAHA. *gelak besar
please la, saya dah cukup kurus untuk kurus lagi. but hopefully, cuti CNY ni boleh buat berat aku naik. 2 kg pun jadi lahh haih!

okay masalah kedua. sape ada adik yang masih tadika dan memerlukan latihan untuk mengira? mari adik-adik, tolong kira jerawat kat muka akak ni. rasanya pimples ni naik sebab tension, period or GATAL? suggestkan ways nak handle pimples ni!


No comments:

Post a Comment

[ordinary person]

My photo
weird. very clumsy. confused. forgetful. unpredictable but you'll be entertained.